Rekrutacja do szkół i przedszkoli
Deklaracja dostępności
![]() | Wizyt dziś | 881 |
![]() | Wizyt wczoraj | 2227 |
![]() | W tym miesiącu | 19092 |
![]() | Ogółem od 12 08 2009 | 5422789 |
Komunikat Urzędu Miasta ChełmW trosce o bezpieczeństwo interesantów w związku z rosnącą liczbą zakażeń COVID-19 na terenie województwa lubelskiego Miasto Chełm od poniedziałku wprowadza nowe zasady obsługi mieszkańców. W celu maksymalnego ograniczenia wizyt w urzędzie prosimy o korzystanie ze zdalnych kanałów komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zasad działania poszczególnych komórek i załatwiania w nich spraw urzędowych znajdują się poniżej. Przede wszystkim zachęcamy do korzystania z e-usług dostępnych na rządowym portalu obywatel.gov.pl. Pisma w każdej sprawie można przekazywać za pośrednictwem platformy ePUAP oraz pocztą zwykłą. Informacje zgodnie z właściwością każdej komórki można będzie także uzyskać telefonicznie lub mailowo. Dodatkowo w godzinach pracy w siedzibach UM Chełm będą wystawione urny, do których należy wrzucać dokumenty w zamkniętej kopercie opisanej nazwą Departamentu/Wydziału wraz z podaniem numeru telefonu celem sprawnej komunikacji z wnioskodawcą. Od 22 marca do dnia 9 kwietnia br. będzie nieczynny punkt kasowy Banku Pekao SA w budynku magistratu przy ul. Lubelskiej 65. Wpłat na rachunek UM Chełm i jednostek organizacyjnych Miasta należy dokonywać w formie elektronicznej, alternatywnie w siedzibie banku przy ul. Kopernika 20. Załatwianie spraw urzędowych w trybie obsługi bezpośredniej odbywać się będzie wyłącznie w wyznaczonych do tego miejscach po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu i godziny wizyty. WYDZIAŁ KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI (ul. Lubelska 65) - Biuro Obsługi Interesantów – 82 565 20 70/82 564 37 52 WYDZIAŁ KOMUNIKACJI (ul. Lubelska 63) - wydawanie praw jazdy – 82 565 39 33 WYDZIAŁ EWIDENCJI LUDNOŚCI (ul. Pocztowa 50) - sprawy dot. meldunków i wymeldowań – 82 565 35 33 URZĄD STANU CYWILNEGO (ul. Pocztowa 50) - sprawy z zakresu urodzeń, zgonów i małżeństw – 82 565 22 56 WYDZIAŁ GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - sprawy z zakresu deklaracji śmieciowych, odpadów komunalnych, opłat itp. – 82 564 33 49 WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA - sprawy dot. pozwoleń na wycinkę drzew, zalesienie nieruchomości, karta wędkarska – 82 565 59 47/82 564 31 86 WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ - oświetlenie uliczne, uszkodzenia drzew w pasie drogowym itp. – 82 564 35 03 WYDZIAŁ WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT/WYDZIAŁ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ - sprawy w zakresie wymiaru podatku, opłat lokalnych, egzekucji itp. – 82 562 11 64/82 562 10 36/82 565 24 38 WYDZIAŁ GEODEZJI I KARTOGRAFII (pl. Niepodległości 1) Formalności związane z opłatami: WYDZIAŁ ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA, WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, WYDZIAŁ DRÓG I TRANSPORTU, WYDZIAŁ INWESTYCJI (ul. Lubelska 65) - przekazanie projektów budowlanych lub innych obszernych załączników – 82 525 20 97/82 565 27 39 DEPARTAMENT SPRAW OBYWATELSKICH (ul. Obłońska 20) - sprawy dotyczące zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych – 82 564 31 06 PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ (pl. Niepodległości 1) Poradę prawną można uzyskać w formie zdalnej (telefon, e-mail). Więcej informacji: 698 740 865 RZECZNIK PRAW MIESZKAŃCÓW (pl. Niepodległości 1) 82 564 38 89 82 562 75 05
|